Hôtel Les Jardins De Mademoiselle

Les jardins de mademoiselle hôtel spa lies in a lively residential area in the heart of paris 15th arrondissement. Guests staying at jardins de mademoiselle hôtel spa have access to the in house spa and wellness centre which includes an indoor pool.

Paris Hotels From 43 Cheap Hotels Lastminute Com

Jardins de mademoiselle hôtel spa also has a spa and wellness center where guests can make the most of facilities like an indoor pool.

Hôtel les jardins de mademoiselle. Rodin museum is 1 9 miles from the hotel while parc des princes is 2 5 miles from the property. Rodin museum is 1 9 miles from the hotel while parc des princes is 2 5 miles from the property. Welcome to the 4 les jardins de mademoiselle hotel spa.

Les jardins de mademoiselle hôtel spa est situé en plein cœur du 15e arrondissement de paris dans un quartier à la fois animé et résidentiel. Vous serez transporté par ses clins d œil aux jardins du monde bien au delà de la. L un de nos best sellers à paris.

You can count on a total change of scene in a haven of peace when you stay at les jardins de mademoiselle. The nearest airport is paris orly airport 9 9 miles from jardins de mademoiselle hôtel spa. Installé à paris à 1 7 km de paris exo porte de versailles et à 2 8 km de la tour eiffel l établissement jardins de mademoiselle hôtel spa dispose d un jardin d une salle de sport d un bar et d une connexion wi fi gratuite.

Un séjour aux jardins de mademoiselle offre la garantie d un dépaysement total dans un havre de paix. Convenient to the business trips and leisure activities alone or in family the hotel offers rooms reminiscent of nature at all times. Completely renovated and opened in june 2018 les jardins de mademoiselle is a real treasure of greenery right in the heart of paris.

The nearest airport is paris orly airport 10 miles from jardins de mademoiselle hôtel spa.

Les Jardins De Mademoiselle Spa Hotel Paris Deals Photos

Jardins De Mademoiselle Hotel In Paris With Spa Heated Indoor Pool